“ПРАВДА ІРПЕНЯ” ЗВИНУВАТИЛА ВЛАСНИКА ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРА У БЛОКУВАННІ САЙТУ (ОНОВЛЕНО)

Журналісти “Правди Ірпеня” заявили про блокування роботи сайту www.irpin.news місцевим інтернет-провайдером “Бест” і звинуватили в цьому власника компанії-провайдера “Бест” Олексія Зіневича, інформує Інститут масової інформації. 

“Редакція переконана, що сайт заблокували за вказівкою власника компанії-провайдера “Бест” Олексія Зіневича. Це сталося після того, як “Правда Ірпеня” оприлюднила серію викривальних матеріалів щодо причетності Зіневича до дерибану землі та незаконної вирубки дерев у Лісовій Бучі”, – йдеться в повідомленні.

На захист редакції сайту стала, зокрема, голова громадської організації “Спілка журналістів Київщини” Людмила Лозова.

Власник компанії-провайдера “Бест” Олексій Зіневич у коментарі “Детектору медіа” назвав звинувачення нісенітницею. “Це дуже легко перевірити”, – сказав він і додав, що вперше почув про проблеми з сайтом “Правди Ірпеня” від “Детектора”. На уточнююче запитання щодо напружених стосунків із журналістами цього видання відповів, що в нього ні з ким немає напружених стосунків.

Як пише “Детектор”, сайт irpin.news працює. Водночас деякі користувачі інтернет-провайдера “Бест” розповіли виданню, що на сайт “Правди Ірпеня” зайти не можуть.

Як повідомив ІМІ директор інформаційного агентства ITV Володимир Пономаренко, домен сайту irpin.news зареєстрований на регіональне інформаційне агентство ITV (м. Ірпінь).

За його словами, тільки користувачі “Бесту” в Ірпені, маючи доступ до всіх інтернет-ресурсів, не можуть зайти на один – “Правду Ірпеня”.

З приводу блокування сайту “Правда Ірпеня” колектив агентства має намір звертатися до Президента України і Посольства США.

16 травня місцевий інтернет-провайдер “Бест” розблокував сайт “Правда Ірпеня”, повідомив ІМІ директор інформаційного агентства ITV Володимир Пономаренко. Він вважає, що це сталося після неодноразових звернень до різних інстанцій представників редакції сайту та громадських організацій.

Пономаренко нагадав, що сайт був заблокований уже декілька місяців. Тільки користувачі “Бесту” в Ірпені, маючи доступ до всіх інтернет-ресурсів, не могли зайти на один – “Правду Ірпеня”. Багато з них писали у редакцію, залишали коментарі з обуренням.

Як повідомляв ІМІ, у Києві 2 квітня роботі знімальної групи інформаційного агентства ITV (м. Ірпінь) перешкоджала голова Коцюбинської територіальної виборчої комісії Людмила Демченко.

Новини

Зіневич обдурив виконавчу службу і визнав, що “Погляд” розповсюджує фейки

Власник ІА «Погляд» Олексій Зіневич визнав, що його агенція розповсюджує недостовірну інформацію. Це він підтвердив у листі...

Головний лікар Ірпеня звинуватив Зіневича у розповсюдженні фейків

Директор КНП “Ірпінська центральна міська лікарня” Антон Довгопол спростував неправдиву інформацію видання “Київвласть”...

Зіневич першим із українських корупціонерів потрапив під санкції США

Першим із українських корупціонерів під американські санкції потрапив Олексій Зіневич, якого США позбавили...

Провайдер «Бест» більше не надаватиме послуг телебачення

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила провайдеру «Бест», який належить Олексію Зіневичу, попередження за ретрансляцію...